Fuego, mesaj tragic! Artistul nu a mai rezistat și a spus tot: „Va fi prea târziu…” Vrea să afle toată lumea, din păcate…

Paul Surugiu, alias „Fuego”, este iubit de sute de fani, însă pare că, o dată cu fiecare apariție, fanii lui îl îndrăgesc și mai tare. Ei bine, așa s-a întâmplat și datorită unui mesaj extrem de emoționant pe care l-a transmis fanilor și prietenilor. Cântărețul a dorit să tragă un semnal de alarmă pe contul personal de pe o rețea de socializare:

„Vreau să vă zic că e frumos să dai și să primești vești, să fii cel care aduce cu sine o bucurie. E mai ingrată situația atunci când ești purtătorul unui mesaj mai trist, dar chiar și așa, veștile ne țin pe jar și ne aduc cu picioarele pe pământ, lucru care nu ne-ar strica multora dintre noi.

Asta pentru că prea suntem cu capul în nori și îi uităm pe cei ce sunt cu adevărat lângă noi, cu inima și creierul lor, susținându-ne pe deplin. Și uite așa, putem ajunge să-i pierdem dacă nu avem grijă de ei și dacă ne păstrăm în lumea viselor. Încercați, prieteni, să fiți raționali și să nu lăsați instinctele să vă ghideze în viață! Uneori va fi prea târziu ca să mai schimbăm ceva!”, a scris artistul pe Facebook.

CITEȘTE ȘI:

Fuego a făcut anunțul așteptat de toată lumea despre un bărbat cunoscut: ,,Îl știam și…” Wow! Felicitări!

Fuego a fost invitat ieri în cadrul unei emisiuni televizate unde a vorbit despre proiectul său recent, o surpriză mare pentru fani.

Artistul a discutat pentru prima dată despre concertul său de Crăciun și despre colaborarea cu Andrei Leonte pentru un proiect publicitar. Paul Surugiu a declarat pe acest subiect următoarele: ,,Îl știam pe Andrei, l-am auzit cântând, știam că este un băiat extraordinar, că a câștigat un concurs de talente, dar ce nu știam despre el este că el e atât de bun pe partea de publicitate”.

Deși nimeni nu s-ar fi gândit că acești doi artiști ar putea avea ceva în comun, se pare că ei au lucrat la o colaborare surpriză. Andrei și-a găsit timp pentru o nouă pasiune: producția video. În acest fel a ajuns să colaboreze cu artistul Fuego, construind una dintre cele mai iubite campanii de marketing ale anului, creată pentru un cunoscut lanț de restaurante.

Ideea campaniei fiind aceea de a prelungi vara, pentru a-l ține ocupat pe Fuego, pentru ca el să nu se apuce să împodobească bradul și să vină iarna!

„Făceam producție și editare video de ceva timp, dar de un an am intrat și în publicitate, cu ajutorul colegei mele Adela Dan. Ideea a fost a ei și știu c-am zis din start ca va fi hit… Eu am rămas la terminologia din muzică. J A fost una din cele mai mișto filmări pe care le-am făcut, iar dl Surugiu a fost genial în ipostazele în care l-am pus. Intrați să vă jucați, că e chiar funny și în felul ăsta mai prelungiți și vara. Deja e cu 100 de zile mai lungă! Wop-Wop! Deci dacă vă deranjează (deja) temperaturile scăzute, dați-i de treabă lui Fuego, că acuși miroase a brad”, a povestit Andrei Leonte, potrivit avantaje.ro