Călin Georgescu este candidatul surpriză al turului unu de la alegerile prezidențiale. Mulți români nu au auzit de acest nume până aseara. Însă, se pare că, acesta este foarte cunoscut în mediul online, mai ales pe TikTok.
Românii care folosesc platformele online și-au ales candidatul și a fost o reală surpriză. Călin Georgescu și-a făcut campanie doar în mediul online. Iată și explicația lui Alexandu Negrea, specialist în marketing online și social media platforms.
Cum a reușit „meteoritul” Georgescu să fie numărul 1! Explicația unui specialist în social media
„Consultanții de social media își ceartă azi clienții că nu au crezut în Tiktok, folosind victoria lui Călin file din poveste drept dovadă irefutabilă că ei au avut dreptate.
- Pericol ascuns în farfurie! Acest aliment rămâne ore întregi în stomac și poate fi nociv pentru sănătate
- Legea îți dă dreptul să devii proprietar prin posesie îndelungată: ce trebuie să știi dacă ai un teren fără acte
- Cât te costă să construiești o casă de 90 mp, parter, în 2025: Prețuri actualizate pentru materiale și manoperă
Discuția e complexă și implică o paralelă între decizia de a vota un anumit candidat și decizia de a cumpăra un televizor. Ambele implică evaluarea opțiunilor, influențele sociale, emoționale și cognitive și necesită un angajament personal. În plus, atât în marketing, cât și în campaniile electorale, se folosesc tehnici de persuasiune și de influențare a deciziilor.
Teoretic corect, practic tiktok e doar o platformă, ea nu face decât să te pună în fața audienței. Conținutul făcut de nea Călin e cheia, iar paralela asta e mai greu de făcut. Mai povestim.
Haideți cu taptapurile”, a scris Alexandru Negrea pe Facebook.
- ITP 2025. Anunțul momentului pentru românii care au mașini mai vechi de 15 ani. E oficial
- Noua variantă de Covid „Stratus” (XFG) se răspândește rapid: simptomul timpuriu pe care mulți îl ignoră
- Dragoș Anastasiu dezminte informațiile privind reducerea ajutorului de deces: „Nu s-a discutat despre tăierea acestuia”