Contactați-ne
Femina.ro
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Femina.ro
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Mărturia unui român de pe aeroportul Heathrow: „Avionul Air India era întreținut cu bandă adezivă ieftină. Am avertizat autoritățile, dar n-au făcut nimic”

Mărturia unui român de pe aeroportul Heathrow: „Avionul Air India era întreținut cu bandă adezivă ieftină. Am avertizat autoritățile, dar n-au făcut nimic”

 

Un român care lucrează pe Aeroportul Heathrow din Londra a făcut publice dezvăluiri șocante legate de aeronava Air India VT-ANB, implicată recent într-un accident aviatic devastator, soldat cu moartea a 242 de persoane. Într-o postare amplă pe rețelele de socializare, bărbatul, angajat în zona de ground handling (încărcare și descărcare bagaje), susține că a lucrat frecvent cu acea aeronavă și că a tras nenumărate semnale de alarmă în ultimii ani.

„Air India are carențe grave de mentenanță. Reparau cu bandă de 3 lire”

Românul povestește că, în perioada în care compania sa avea contract cu Air India, a încărcat și descărcat aeronava VT-ANB de zeci sau chiar sute de ori. Din experiența directă, susține că mentenanța avioanelor era extrem de precară, iar echipamentele defecte erau adesea „reparate” cu bandă adezivă obișnuită, nu cu materialele speciale autorizate în aviație.

  • Schimbare importantă pentru șoferi: Cei cu două mașini vor plăti o nouă taxă obligatorie
  • Anunț pentru cei care retrag bani de la bancomat! Decizie pentru toți clienții
  • S-a Modificat: Elevii Încep Școala mai Devreme în Septembrie
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri

„Am cerut odată speed tape (bandă specială pentru avioane), dar am fost refuzat. Mi s-a spus că e prea scumpă și nu mai au nici măcar duct tape. Acel avion a continuat să zboare în starea aceea luni de zile”, a scris el.

Acuzații grave și la adresa echipajelor Air India: „Walkaround-ul era momentul pentru selfie-uri”

Potrivit relatării, nu doar mentenanța era o problemă majoră, ci și comportamentul echipajelor, care dădeau dovadă de neglijență flagrantă. Bărbatul susține că mulți piloți ignorau procedurile de verificare ale aeronavei (walkaround) și preferau în schimb să vorbească la telefon sau să-și facă selfie-uri.

„La Air India, senioritatea contează mai mult decât competența. Dacă pilotul mai vechi spune ceva, așa se face, chiar dacă greșește grav. Și cabin crew-ul are aceleași probleme. O dată mi-au deschis ușa în timpul pushback-ului și era să fiu lovit de toboganul de urgență”, a mai povestit el.

Sistemul de caste din India influențează inclusiv echipajele

Un alt aspect semnalat este influența sistemului de caste asupra ierarhiei interne a echipajelor. În opinia românului, opiniile celor din casta superioară sunt respectate orbește, indiferent de competență sau experiență.

Zeci de erori în încărcarea avioanelor Air India

În plus, susține că echipajele de la sol din India trimiteau adesea date eronate despre poziționarea și greutatea bagajelor, ceea ce poate influența grav comportamentul aeronavei la decolare și aterizare.

„Am primit zeci de mesaje cu informații greșite despre încărcătură. În realitate, containerul era plasat în altă parte decât era scris în acte. La un Boeing 787 Dreamliner, asemenea greșeli pot deveni fatale.”

Cauzele probabile ale accidentului: „O combinație letală de erori umane”

Românul susține că, din informațiile preliminare, accidentul ar fi fost provocat de o greșeală de pilotaj, mai exact retragerea flapsurilor în loc de retragerea trenului de aterizare, posibil combinată cu o încărcare greșită a aeronavei.

După trei ani în care a raportat aceste probleme autorităților aviatice competente și nu s-a luat nicio măsură, românul spune că a răsuflat ușurat când compania sa a încheiat contractul cu Air India.

 

  • Se schimbă regulile: nu vom mai primi garanția de 50 de bani pentru ambalaje. Ce se întâmplă cu sistemul SGR în România
  • Armistițiu istoric: Pun capăt conflictului sângeros
  • Primele imagini cu Mihaela Rădulescu la funeraliile lui Felix Baumgartner
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri
SharePinTrimiteTrimite
Urmatorul Articol
Gigi Becali, apariție surprinzătoare la nunta lui Florinel Coman: „Să nu se mai întoarcă în țară. Să-și facă rostul familiei”

Gigi Becali, apariție surprinzătoare la nunta lui Florinel Coman: „Să nu se mai întoarcă în țară. Să-și facă rostul familiei”

Tragedia Air India: Cei doi piloți care au pierit în accidentul aviatic din Ahmedabad și poveștile lor sfâșietoare

Tragedia Air India: Cei doi piloți care au pierit în accidentul aviatic din Ahmedabad și poveștile lor sfâșietoare

Se schimbă regulile: nu vom mai primi garanția de 50 de bani pentru ambalaje. Ce se întâmplă cu sistemul SGR în România
Actualitate

Se schimbă regulile: nu vom mai primi garanția de 50 de bani pentru ambalaje. Ce se întâmplă cu sistemul SGR în România

Citeste mai multDetails
Actualitate

Dragoș Anastasiu dezminte informațiile privind reducerea ajutorului de deces: „Nu s-a discutat despre tăierea acestuia”

Citeste mai multDetails
Cum poți să afli online ce vechime ai în câmpul muncii și cât ai contribuit la fondul de pensii
Actualitate

Cum poți să afli online ce vechime ai în câmpul muncii și cât ai contribuit la fondul de pensii

Citeste mai multDetails
Explozie devastatoare pe Canalul Bâstroe: trei muncitori uciși și șapte răniți
Actualitate

Explozie devastatoare pe Canalul Bâstroe: trei muncitori uciși și șapte răniți

Citeste mai multDetails
Armistițiu istoric: Pun capăt conflictului sângeros
Actualitate

Armistițiu istoric: Pun capăt conflictului sângeros

Citeste mai multDetails
Tragedie pe Dunăre: doi tineri părinți s-au înecat, fiica lor de 9 luni a fost salvată în ultimul moment
Actualitate

Tragedie pe Dunăre: doi tineri părinți s-au înecat, fiica lor de 9 luni a fost salvată în ultimul moment

Citeste mai multDetails
Lovitură pentru justiția din România: Ce a decis Curtea de Apel din Paris
Actualitate

Lovitură pentru justiția din România: Ce a decis Curtea de Apel din Paris

Citeste mai multDetails
Semnele timpurii ale cancerului de colon pe care le-a ignorat o supraviețuitoare:
Actualitate

Semnele timpurii ale cancerului de colon pe care le-a ignorat o supraviețuitoare:

Citeste mai multDetails
ROL.ro

© 2025 Femina.ro | Contact

ROL.ro

  • Contact
  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate

Urmariti-ne

Femina.ro
Consimțământul pentru folosirea datelor dvs. cu caracter personal pentru:

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.

Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Statistici

Marketing

Caracteristici
Mereu activ

Mereu activ
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Manager Optiuni
{title} {title} {title}
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Contactați-ne

© 2025 Femina.ro | Contact