Contactați-ne
Femina.ro
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Femina.ro
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Primul business: Cum te pot ajuta serviciile online să identifici noi oportunități?

Primul business: Cum te pot ajuta serviciile online să identifici noi oportunități?

Nu este nimic mai rău decât să te bazezi pe noroc mai mult decât pe fapte. De aceea, toate companiile de succes cheltuiesc resurse însemnate pentru cercetarea pieței înainte de a lansa sau actualiza orice produs. Dacă dorești să te afli în rândurile lor, află-ți potențialul, definește oportunitatea pieței și cercetează publicul țintă. Deține informațiile și deține lumea!

Ce este cercetarea de piață? Definirea obiectivelor

Cercetarea pieței este procesul de colectare a datelor despre o piață, un serviciu sau un produs. Este folosit pentru a analiza situația actuală și a deschide calea pentru lansarea unui produs sau creșterea vânzărilor. Definiția cercetării de piață sugerează că studiul va arunca o lumină asupra obiceiurilor și nevoilor consumatorilor, forma economică a industriei și starea lucrurilor concurenților. Scopul său principal este de a descoperi o oportunitate de piață pentru o anumită afacere și se pare că, în zilele noastre, aproape niciun concept sau idee de rebranding nu poate avea succes fără studii de piață prealabile.

Cercetarea de piață este esențială nu numai pentru produsele noi, ci și pentru serviciile și conceptele existente. Dacă afacerea dorește să mărească vânzările sau să introducă o nouă caracteristică, necesită cunoștințe despre poziția clienților în ceea ce privește versiunea curentă a produsului și dacă sunt pregătiți pentru modificări. Cercetarea pieței este esențială atât pentru lansarea unui nou serviciu, cât și pentru susținerea și îmbunătățirea celui în curs. Dar, înainte de a intra în el, este important să definești obiective clare de cercetare de piață. Ar putea fi după cum urmează:

  • Salariul surprinzător al unui jandarm român de 19 ani: Fluturașul care a stârnit reacții pe internet
  • Dan Alexa, prima reacție după apariția imaginilor cu soția sa, Andrada, în locuința lui Alex Bodi. Mesajul dur transmis de fostul fotbalist
  • O mare companie părăsește România. Vinde tot și pleacă din țară
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri
  • Identifică publicul țintă;
  • Recunoaște particularitățile obiceiurilor de cumpărare ale clienților locali;
  • Explorează oportunitățile și strategiile de cercetare de marketing ale concurenților;
  • Formează identitatea produsului sau serviciului;
  • Înțelege ce le place cel mai puțin clienților despre produsul existent;
  • Definește adevărata propunere de vânzare unică.

Dacă aprofundezi toate obiectivele eșantionului menționate mai sus, vei vedea că este vorba despre clienți potențiali sau existenți și, din motive întemeiate, aceștia trebuie să îți determine strategiile și planurile.

Înțelege-ți clienții actuali (dacă îi ai)

Nu contează dacă conceptul de afaceri este nou sau deja popular printre clienți. În ambele cazuri, căutarea oportunităților de piață este o parte esențială a creșterii și dezvoltării. Singura diferență este că, pentru clienții existenți, este mult mai ușor să obții informații valoroase despre produsul țintă. Și folosind instrumente și software online moderne, poți extrage cu ușurință informațiile necesare.

Colectează informații despre piață

În prezent, cercetarea poate fi împărțită în studii online și explorare „în sălbăticie”. Majoritatea companiilor optează pentru instrumentele web, deoarece sunt eficiente din punct de vedere al costurilor și nu consumă resurse, dar produc rezultate exhaustive. Înainte de a te grăbi să investighezi cele mai bune instrumente de cercetare, trebuie să îți stabilești mai întâi piața.

Definește piețele care te interesează

Prin definirea piețelor care te interesează în mod deosebit, indiferent dacă sunt locale sau străine, vei afla mai multe despre caracteristicile lor specifice. Luându-le în considerare, este posibil să creezi o identitate unică pentru produs și să îl scoți în evidență printre altele.

Instrumente pentru colectarea informațiilor despre piață

Sunt mai multe instrumente online care îți permit să aduni cât de multe informații ai nevoie.

Există în primul rând surse gratuite, cu acces deschis. Acestea sunt de obicei bloguri, reviste online sau colecții de rapoarte care sunt disponibile pentru vizualizare sau descărcare fără costuri.

  • Sondaj INSCOP: Simion și Nicușor Dan, la o diferență de doar 4 procente înainte de turul 2. Prezența la vot ar putea depăși 60%
  • Sondaj surpriză înainte de turul 2 al alegerilor prezidențiale:
  • Carmen Harra face previziuni despre alegerile prezidențiale din 2025 și noul Papă
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri

Dintre serviciile online la care poți apela pentru cercetarea informațiilor de piață se află un produs al Termene.ro care îți oferă studii și analize despre piața de afaceri din România. Prin intermediul lui poți deveni propriul tău consultant, și în același timp te ajută să iei deciziile cele mai bune pentru a găsi noi oportunități de afaceri.

Cunoaște-ți concurenții

Acesta este un alt „instrument” care merită să fie diferit de toate oportunitățile de cercetare de piață. Cercetarea concurenților îți poate arăta ce strategii funcționează și care eșuează. Dacă nu ai propria bază de clienți, puteți explora unul dintre rivalii tăi de afaceri și poți obține informații utile. Mai mult, informațiile pe care le primești îți vor permite să te informezi despre identitatea produsului, astfel încât să fie diferențiat de echivalentele sale, stabilind prețul corect.

Definește publicul țintă

Conform studiului de creștere ridicată din anul trecut, aproximativ 34% dintre companiile cu creștere ridicată își examinează publicul țintă trimestrial sau mai frecvent. Acest lucru le oferă posibilitatea de a-și înmulți profiturile și de a-și extinde sferele de influență. Aceste statistici demonstrează că cel mai important subiect al afacerii tale este clientul tău și că, cu cât știi mai multe despre ei, cu atât aveți mai multe șanse să atingi o bună performanță.

Cercetările de piață generează o mulțime de informații, dar asta nu înseamnă că trebuie să le folosești pe toate. Fii selectiv și folosește numai date relevante pentru obiectivul tău principal. De asemenea, este semnificativ să evidențiezi toate oportunitățile de piață care apar în acest proces pentru a obține un beneficiu maxim din studiile de piață. În acest caz, cunoașterea înseamnă putere, deci obține-o și folosește-o cu înțelepciune.

 

 

SharePinTrimiteTrimite
Urmatorul Articol
5 motive pentru care consumul de stafide este benefic pentru sănătate

5 motive pentru care consumul de stafide este benefic pentru sănătate

Cele mai bune sfaturi pentru alegerea hainei de blană perfecte

Cele mai bune sfaturi pentru alegerea hainei de blană perfecte

Sondaj surpriză înainte de turul 2 al alegerilor prezidențiale:
Actualitate

Sondaj surpriză înainte de turul 2 al alegerilor prezidențiale:

Citeste mai multDetails
Seva de smochin: Beneficii, utilizări și recomandări pentru sănătate și îngrijire
Actualitate

Seva de smochin: Beneficii, utilizări și recomandări pentru sănătate și îngrijire

Citeste mai multDetails
Confruntare militară gravă: zeci de morți și tensiuni la cel mai înalt nivel din ultimele două decenii
Actualitate

Confruntare militară gravă: zeci de morți și tensiuni la cel mai înalt nivel din ultimele două decenii

Citeste mai multDetails
Sondaj INSCOP: Simion și Nicușor Dan, la o diferență de doar 4 procente înainte de turul 2. Prezența la vot ar putea depăși 60%
Actualitate

Sondaj INSCOP: Simion și Nicușor Dan, la o diferență de doar 4 procente înainte de turul 2. Prezența la vot ar putea depăși 60%

Citeste mai multDetails
Reforma pensiilor în România: Ce schimbări vin din 2025 și cum pot beneficia pensionarii de bilete de tratament balnear
Actualitate

Anunț important pentru pensionari: Ce se intampla dacă nu depun actele la timp

Citeste mai multDetails
ANPC a retras peste 5.000 de litri de ulei de măsline din magazine: probleme grave descoperite în urma controalelor
Actualitate

ANPC a retras peste 5.000 de litri de ulei de măsline din magazine: probleme grave descoperite în urma controalelor

Citeste mai multDetails
CCR a decis! Ce se intampla cu cererea de anulare a alegerilor
Actualitate

CCR a decis! Ce se intampla cu cererea de anulare a alegerilor

Citeste mai multDetails
UE pregătește interzicerea noilor contracte pentru gaze rusești până la finalul anului și eliminarea celor existente până în 2027
Actualitate

UE pregătește interzicerea noilor contracte pentru gaze rusești până la finalul anului și eliminarea celor existente până în 2027

Citeste mai multDetails
ROL.ro

© 2025 Femina.ro | Contact

ROL.ro

  • Contact
  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate

Urmariti-ne

Femina.ro
Consimțământul pentru folosirea datelor dvs. cu caracter personal pentru:

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.

Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Statistici

Marketing

Caracteristici
Mereu activ

Mereu activ
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Manager Optiuni
{title} {title} {title}
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Contactați-ne

© 2025 Femina.ro | Contact