Recent, Andreea Esca a mers să deguste o parte din preparatele din restaurantul lui Dani Oțil. Știrista de la Pro Tv a lăsat și recenzie, iar matinalul de la Antena 1 a fost direct vizat. Cât au costat cele două preparate pe care prezentatoarea TV le-a încercat la ”The Grill”?
În acest sfârșit de săptămână, Andreea Esca a făcut turul restaurantelor și al cafenelelor din București. Pentru a se delecta cu preparatele preferate, știrista de la Pro TV a trecut și pe la localul lui Dani Oțil, acolo unde a ales două preparate speciale din meniu.
Cât a plătit Andreea Esca pe o supă și o saramură de caracatiță la restaurantul lui Dani Oțil
Pe lângă alte localuri pe care le-a frecventat în acest weekend, Andreea Esca a trecut pragul restaurantului deținut de Dani Oțil. Prezentatoarea știrilor de la Pro TV nu a lăsat să treacă momentul fără a-și exprima părerea despre experiența culinară de la „The Grill”. Vedeta și-a comandat două feluri de mâncare: supă de cocoș de curte cu găluște și o saramură de caracatiță cu mămăligă. Felul principal a costat 30 de lei, iar pentru saramură a scos din buzunar 110 lei.
Date pe spate de gustul mâncărurilor, Andreea Esca a postat încărcat câteva imagini pe o rețea de socializare, acolo unde – scurt și la obiect – l-a etichetat pe Dani Oțil și a lăsat o recenzie: ”Super bun!”, a scris aceasta în dreptul imaginilor.
Din ce face bani Alexandre Eram, soțul Andreei Esca
Alexandre Eram, soțul Andreei Esca, a devenit cunoscut odată cu asocierea sa cu brandul de cosmetice Melkior, fondat în anul 2013. Afacerea a fost pornită împreună cu Eric, un economist francez. În prezent, afacerea se desfășoară în 15 puncte de lucru la nivel național. De-a lungul anilor, însă, firma a întâmpinat dificultăți financiare notabile.
Datele oficiale arată pierderi cumulate de aproximativ 1,6 milioane de lei – aproximativ 350.000 de euro – în perioada 2012 – 2016. Singurul pe profit fiind în 2014. Atunci firma a raportat câștiguri de 313.000 de lei. Anul 2025 a început cum nu se putea mai rău pentru soțul Andreei Esca. Unul dintre magazinele Melkior din București a fost închis, semn că afacerea începe să piardă teren în fața marilor branduri de cosmetice.