Pe lângă succesul de care se bucură în lumea televiziunii, lui Dani Oțili îi merge bine și în domeniul HoReCa, în care a intrat în urmă cu mai mulți ani. Matinalul de la Antena 1 deține restaurantul „The Grill” din zona de Nord a Capitalei, iar locul se bucură de succes. Totuși, uneori există și clienți nemulțumiți. Ce a pățit Florina din București, după ce a comandat o porție de cartofi prăjiți în restaurantul lui Dani Oțil?
Deși restaurantul lui Dani Oțil se bucură de succes, matinalul nu poate mulțumi chiar pe toată lumea. Recent, una dintre clientele „The Grill” a plecat destul de nemulțumită din locație. Femeia a vrut să se bucure de o masă bună, însă așteptările i-au fost înșelate și nu s-a sfiit să spună acest lucru. Aceasta a povestit totul într-un Google Review.
Ce a pățit Florina, după ce a comandat o porție de cartofi prăjiți în restaurantul lui Dani Oțil
O experiență culinară care ar fi trebuit să fie una de neuitat s-a transformat într-o mare dezamăgire pentru Florina, o clientă din București, care a decis să ia masa în restaurantul deținut de Dani Oțil. Cu așteptări mari și poftă de ceva bun, tânăra a ales să comande mai multe preparate, însă ceea ce a primit a lăsat-o fără cuvinte și nu în sensul bun.
Deși locația restaurantului și atmosfera promiteau o experiență de top, Florina nu s-a declarat deloc impresionată de ceea ce a găsit în farfurie. Nemulțumită de gustul preparatelor, aceasta a simțit nevoia să-și exprime opinia public și a lăsat un review sincer pe Google.
„Am fost într-o duminică după-amiază la prânz. Pastele carbonara nu aveau nicio legătură cu ceea ce ar fi trebuit să fie (sosul era cu cocoloașe și prea sărat), bibanul de mare era prea gătit și au folosit pește congelat, chiar și cartofii prăjiți erau arși.
Sincer, mâncarea arăta de parcă fusese aruncată pe farfurie fără nicio grijă pentru prezentare. Prețurile se potrivesc cu locația, dar nu vă așteptați ca și gustul să fie pe măsură. Nu voi reveni și nici nu îl voi recomanda”, a scris Florina, în mediul online.
Recenzia a atras atenția rapid, iar părerile au fost împărțite. În timp ce unii au fost de acord că prețurile restaurantelor din București nu reflectă întotdeauna și calitatea mâncării, alții au considerat că astfel de recenzii pot fi subiective și că experiențele culinare variază de la un client la altul.