Contactați-ne
Femina.ro
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
  • Oferte Femina
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
  • Oferte Femina
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Femina.ro
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Când a renunțat la muzică, Mihai Sturzu a făcut mari sacrificii pentru a deveni comandant de aeronavă

Când a renunțat la muzică, Mihai Sturzu a făcut mari sacrificii pentru a deveni comandant de aeronavă

Mihai Sturzu a povestit despre sacrificiile făcute pentru a deveni comandant de aeronavă, când a renunțat la muzică după destrămarea HiQ. Acesta a devenit cunoscut la începutul anilor 2000, alături de Dana Nălbaru și Florin Grozea. După destrămarea formației, Mihai Sturza s-a îndreptat către o profesie cu totul diferită de cea de artist.

La începutul anilor 2000, trupa Hi-Q făcea furori, datorită celor trei membri tineri și talentați: Dana Nălbaru, Florin Grozea și Mihai Sturzu. Proiectul muzical a avut succes o vreme, apoi formația s-a destrămat, și membrii și-au construit cariere de succes în complet alte domenii. Mihai Sturzu s-a îndreptat către profesii complet diferite de cea de artist.

Mihai Sturzu, despre sacrificiile făcute pentru a deveni comandant de aeronavă
După o scurtă activitate în politică, Mihai Surzu a devenit comandant de aeronave, fiind pasionat încă de mic de avioane. Mihai Sturzu și-a luat brevetul de zbor, iar din această primăvară este comandant de aeronavă. Fostul membru al trupei Hi-Q este printre cei mai tineri angajați pe linia celui mai mare operator aviatic de tip low-cost din Europa de Est.

  • Situație tensionată la frontieră: autoritățile au activat toate structurile operative
  • Semnul de alarmă al cancerului de colon pe care nu trebuie să îl ignori. Când e cazul să mergi urgent la medic
  • Românii primesc încă o zi liberă! Decizia tocmai a fost anunțată
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri

„Nu au fost mari emoții (n.r. – la examen). Pe scurt, acum, după trecerea examenului, când urc în cabină, mă așez în stânga, iar nu în dreapta. Așa a fost să fie! Nu mai e nimic de spus despre ce a fost. Grija față de pasageri e aceeași. Nu s-au schimbat esențial datele problemei. Tot ce am de făcut e aproape la fel ca și mai înainte. Să mă simt bine la manșă și să-i duc pe cei care călătoresc în același avion cu mine cu bine, la casele și destinațiile lor”, a menționat Mihai Sturzu,

Pentru a deveni comandant de zbor, Mihai Sturzu a fost nevoit să înregistreze cel puțin 3.500 de ore de zbor la manșa avioanelor și să susțină mai multe examene.

  • Tragedie în județul Vâlcea: patronul unui restaurant renumit a murit într-un accident rutier
  • Pensionarii vor primi ajutorul de 400 de lei înainte de Paște 2025
  • Butonul mic de lângă umăr pe care aproape toți șoferii îl ignoră – și care face centura mult mai confortabilă
  • Vezi aici cele mai noi și mai interesante știri!

„De obicei, acest examen are un prag minimal de 1.500 de ore de zbor. Numai că, în compania în care lucrez, acest prag e mult mai sus, de 3.500 de ore. În plus, pe lângă atingerea acestui barem, mai am de susţinut multe alte provocări. E practic o suită de examene şi prin tot felul de simulatoare, şi în cockpit, adică în cabina piloţilor. Ceea ce contează e că la finele tuturor acestor examene voi face marea schimbare”, a declarat, încrezător, Mihai Sturzu.

„A zbura a fost un vis din copilărie”
Mihai Sturzu a mărturisit că a fost fascinat de aviație de când era copil și a visat dintotdeauna să zboare cu avionul.

„A zbura a fost pentru mine un vis foarte vechi, din copilărie. Aveam vreo zece când mi s-a născut această pasiune. Eram un puşti din Braşov care a trăit primii zece ani ai vieţii sale într-un regim în care ştiam, până şi la vârsta aceea, că nu am dreptul la paşaport şi ca atare că nu voi putea vizita vreodată lumea. Despre care nici nu ştiam mare lucru, ci doar intuiam cu ajutorul imaginaţiei vârstei de atunci”, a mai adăugat Mihai Sturzu.

SharePinTrimiteTrimite
Urmatorul Articol
Lacrima Maicii Domnului: Planta care produce mir, o bijuterie de floare. Sfaturi de îngrijire, inmultire si câteva curiozitati…

Lacrima Maicii Domnului: Planta care produce mir, o bijuterie de floare. Sfaturi de îngrijire, inmultire si câteva curiozitati…

Cum se pregătește o prăjitura divină cu nuci – Rețetă de la mama mea, am scris-o pentru voi

Cum se pregătește o prăjitura divină cu nuci – Rețetă de la mama mea, am scris-o pentru voi

„Mamă, dacă nu te sun, înseamnă că m-au spânzurat!” Acestea au fost ultimele cuvinte ale romanului condamnat la moarte in Malaezia trimise in tara!
Generale

„Mamă, dacă nu te sun, înseamnă că m-au spânzurat!” Acestea au fost ultimele cuvinte ale romanului condamnat la moarte in Malaezia trimise in tara!

Citeste mai multDetails
Tragedie în județul Vâlcea: patronul unui restaurant renumit a murit într-un accident rutier
Actualitate

Tragedie în județul Vâlcea: patronul unui restaurant renumit a murit într-un accident rutier

Citeste mai multDetails
Misterele obiectelor găsite prin casă
Actualitate

Misterele obiectelor găsite prin casă

Citeste mai multDetails
Lege nouă în România: Ce schimbări majore aduce actul normativ promulgat de președintele Nicușor Dan
Actualitate

Lege nouă în România: Ce schimbări majore aduce actul normativ promulgat de președintele Nicușor Dan

Citeste mai multDetails
Capat de drum pentru Laurentiu Besu
Actualitate

Capat de drum pentru Laurentiu Besu

Citeste mai multDetails
Butonul mic de lângă umăr pe care aproape toți șoferii îl ignoră – și care face centura mult mai confortabilă
Actualitate

Butonul mic de lângă umăr pe care aproape toți șoferii îl ignoră – și care face centura mult mai confortabilă

Citeste mai multDetails
Am zâmbit la nunta fiicei mele, deși știam că familia noastră se rupe în liniște
Actualitate

Am zâmbit la nunta fiicei mele, deși știam că familia noastră se rupe în liniște

Citeste mai multDetails
Nu e glumă, se întâmplă la noi! O fată din Făgăraș picată la examenul pentru permis auto dintr-un motiv care ne-a făcut de râs în toată lumea: Așa ceva nu s-a mai auzit:
Generale

Nu e glumă, se întâmplă la noi! O fată din Făgăraș picată la examenul pentru permis auto dintr-un motiv care ne-a făcut de râs în toată lumea: Așa ceva nu s-a mai auzit:

Citeste mai multDetails
ROL.ro

© 2025 Femina.ro | Contact

ROL.ro

  • Contact
  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
  • Oferte Femina
Contactați-ne

© 2025 Femina.ro | Contact