Grecia rămâne una dintre destinațiile preferate ale turiștilor români și în acest an, însă nu toți revin de acolo cu amintiri plăcute.
Există un local în Mykonos care a devenit cunoscut pentru practicile înșelătoare la adresa turiștilor, în special a celor străini, atrăgând atenția multor turiști, inclusiv a românilor.
Cu toate acestea, există modalități de a evita astfel de experiențe neplăcute. Înainte de a pleca în vacanță, este recomandat să verificăm recenziile localurilor și hotelurilor la care intenționăm să mergem.
De exemplu, conform ziarulromanesc.de, majoritatea celor peste 1.700 de recenzii despre DK Oyster, un local din Mykonos, sunt negative.
Un turist scrie: „Personal nepoliticos, prețuri exorbitante. Nu recomand!”. Un altul se plânge de nota de plată ridicată și de absența meniului. „Atenție, înșelătorie totală!!! Evitați acest loc!”.
Chiar și pe site-ul restaurantului, există mii de recenzii negative. Restaurantul DK Oyster a fost subiect de presă în repetate rânduri în ultimii ani. Cu toate acestea, comentariile negative pe platformele online și pe rețelele de socializare continuă să apară. Pe site-ul lor, restaurantul de pe plaja Platys Gialos se laudă cu lux și stil: „Pe plaja Platys Gialos, luxul și stilul își găsesc în sfârșit destinația meritată.” Cu toate acestea, localul primește numeroase recenzii proaste, conform sursei citate.
Turiștii avertizează despre restaurantul din Mykonos: „Vă rugăm să evitați acest loc!”. În comentariile lor, majoritatea utilizatorilor se plâng de prețurile exorbitante și de absența meniurilor. De asemenea, pe niciunul dintre site-urile restaurantului nu se afișează prețurile pentru băuturi sau mâncare.
„Am fost înșelați să plătim 350 de euro pentru o bere de 3 litri și 250 de euro pentru o narghilea. Nu am mai întâlnit așa ceva până acum. Vă rugăm să evitați acest loc!”, spune o altă recenzie pe tripadvisor.de.