Contactați-ne
Femina.ro
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Femina.ro
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Când a renunțat la muzică, Mihai Sturzu a făcut mari sacrificii pentru a deveni comandant de aeronavă

Când a renunțat la muzică, Mihai Sturzu a făcut mari sacrificii pentru a deveni comandant de aeronavă

Mihai Sturzu a povestit despre sacrificiile făcute pentru a deveni comandant de aeronavă, când a renunțat la muzică după destrămarea HiQ. Acesta a devenit cunoscut la începutul anilor 2000, alături de Dana Nălbaru și Florin Grozea. După destrămarea formației, Mihai Sturza s-a îndreptat către o profesie cu totul diferită de cea de artist.

La începutul anilor 2000, trupa Hi-Q făcea furori, datorită celor trei membri tineri și talentați: Dana Nălbaru, Florin Grozea și Mihai Sturzu. Proiectul muzical a avut succes o vreme, apoi formația s-a destrămat, și membrii și-au construit cariere de succes în complet alte domenii. Mihai Sturzu s-a îndreptat către profesii complet diferite de cea de artist.

Mihai Sturzu, despre sacrificiile făcute pentru a deveni comandant de aeronavă
După o scurtă activitate în politică, Mihai Surzu a devenit comandant de aeronave, fiind pasionat încă de mic de avioane. Mihai Sturzu și-a luat brevetul de zbor, iar din această primăvară este comandant de aeronavă. Fostul membru al trupei Hi-Q este printre cei mai tineri angajați pe linia celui mai mare operator aviatic de tip low-cost din Europa de Est.

  • Adio permis de conducere! Noua lege adoptată schimbă radical regulile pentru șoferii din România – află dacă te numeri printre cei afectați
  • Ce semnifică apariția cârceilor nocturni la picioare – cauza la care nu te-ai fi gândit
  • Descoperire neașteptată a cercetătorilor americani: posibila legătură dintre vaccinul anti-COVID și apariția cancerului
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri

„Nu au fost mari emoții (n.r. – la examen). Pe scurt, acum, după trecerea examenului, când urc în cabină, mă așez în stânga, iar nu în dreapta. Așa a fost să fie! Nu mai e nimic de spus despre ce a fost. Grija față de pasageri e aceeași. Nu s-au schimbat esențial datele problemei. Tot ce am de făcut e aproape la fel ca și mai înainte. Să mă simt bine la manșă și să-i duc pe cei care călătoresc în același avion cu mine cu bine, la casele și destinațiile lor”, a menționat Mihai Sturzu,

Pentru a deveni comandant de zbor, Mihai Sturzu a fost nevoit să înregistreze cel puțin 3.500 de ore de zbor la manșa avioanelor și să susțină mai multe examene.

„De obicei, acest examen are un prag minimal de 1.500 de ore de zbor. Numai că, în compania în care lucrez, acest prag e mult mai sus, de 3.500 de ore. În plus, pe lângă atingerea acestui barem, mai am de susţinut multe alte provocări. E practic o suită de examene şi prin tot felul de simulatoare, şi în cockpit, adică în cabina piloţilor. Ceea ce contează e că la finele tuturor acestor examene voi face marea schimbare”, a declarat, încrezător, Mihai Sturzu.

  • Noi drepturi pentru angajații care lucrează în ture și pe timp de noapte – proiect de lege în dezbatere la Senat
  • ITP 2025. Anunțul momentului pentru românii care au mașini mai vechi de 15 ani. E oficial
  • Țiuit sau bâzâit în urechi: ce este tinnitus-ul, cauze și soluții
  • Vezi aici cele mai noi și mai interesante știri!

„A zbura a fost un vis din copilărie”
Mihai Sturzu a mărturisit că a fost fascinat de aviație de când era copil și a visat dintotdeauna să zboare cu avionul.

„A zbura a fost pentru mine un vis foarte vechi, din copilărie. Aveam vreo zece când mi s-a născut această pasiune. Eram un puşti din Braşov care a trăit primii zece ani ai vieţii sale într-un regim în care ştiam, până şi la vârsta aceea, că nu am dreptul la paşaport şi ca atare că nu voi putea vizita vreodată lumea. Despre care nici nu ştiam mare lucru, ci doar intuiam cu ajutorul imaginaţiei vârstei de atunci”, a mai adăugat Mihai Sturzu.

SharePinTrimiteTrimite
Urmatorul Articol
Lacrima Maicii Domnului: Planta care produce mir, o bijuterie de floare. Sfaturi de îngrijire, inmultire si câteva curiozitati…

Lacrima Maicii Domnului: Planta care produce mir, o bijuterie de floare. Sfaturi de îngrijire, inmultire si câteva curiozitati…

Cum se pregătește o prăjitura divină cu nuci – Rețetă de la mama mea, am scris-o pentru voi

Cum se pregătește o prăjitura divină cu nuci – Rețetă de la mama mea, am scris-o pentru voi

Actualitate

Noi drepturi pentru angajații care lucrează în ture și pe timp de noapte – proiect de lege în dezbatere la Senat

Citeste mai multDetails
ITP 2025. Anunțul momentului pentru românii care au mașini mai vechi de 15 ani. E oficial
Actualitate

ITP 2025. Anunțul momentului pentru românii care au mașini mai vechi de 15 ani. E oficial

Citeste mai multDetails
Premierul Ilie Bolojan: Proiectul privind pensiile magistraților este finalizat. Tranziție de 15 ani și plafonare la 70% din ultimul salariu
Actualitate

Premierul Ilie Bolojan: Proiectul privind pensiile magistraților este finalizat. Tranziție de 15 ani și plafonare la 70% din ultimul salariu

Citeste mai multDetails
Nu Ignora Semnele: Ghid Complet pentru Cancerul Oral (Cavitatea Bucală) – Simptome de Alarmă și Prevenție
Actualitate

Nu Ignora Semnele: Ghid Complet pentru Cancerul Oral (Cavitatea Bucală) – Simptome de Alarmă și Prevenție

Citeste mai multDetails
Lovitură pentru CCR: Senatul a Votat Eliminarea Bonusului de Pensionare
Actualitate

Lovitură pentru CCR: Senatul a Votat Eliminarea Bonusului de Pensionare

Citeste mai multDetails
Doi miniștri ai Guvernului, demiși de Parlament
Actualitate

Doi miniștri ai Guvernului, demiși de Parlament

Citeste mai multDetails
Apeluri care se închid imediat după ce răspunzi – semnul unei înșelătorii periculoase. Ce trebuie să faci
Actualitate

Apeluri care se închid imediat după ce răspunzi – semnul unei înșelătorii periculoase. Ce trebuie să faci

Citeste mai multDetails
Justiție pentru Sara: Părinții, Audiați Timp de 7 Ore. Acuzații Dure la Adresa Clinicii Fără Autorizație
Actualitate

Justiție pentru Sara: Părinții, Audiați Timp de 7 Ore. Acuzații Dure la Adresa Clinicii Fără Autorizație

Citeste mai multDetails
ROL.ro

© 2025 Femina.ro | Contact

ROL.ro

  • Contact
  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Religie
  • Monden
  • Rețete
    • Antreuri
    • Desert ca la mama acasă
    • Diete
    • Fel principal
    • Garnituri
    • Grătare
    • Leacuri naturale
    • Mâncare cu legume
    • Placinte
    • Preparate de post
    • Preparate din pește
    • Rețete cu carne de pui
    • Rețete internaționale
    • Rețete din Ardeal
    • Rețete mănăstirețti
    • Rețete românești
    • Specialități
    • Supe/ciorbe/creme
    • Salate
  • Timp Liber
Contactați-ne

© 2025 Femina.ro | Contact